Heeft u een klacht?

Uw klacht nemen we serieus

AB Oost streeft ernaar haar dienstverlening zo goed mogelijk uit te voeren. Daarbij hechten wij veel waarde aan uw ervaringen met onze dienstverlening. Soms kan het voorkomen dat uw verwachtingen niet helemaal stroken met de praktijk. Bent u ontevreden over de dienstverlening, dan vragen wij u hierover contact op te nemen met uw contactpersoon, onze Flexconsultant of Vestigingsmanager in uw regio. De meeste zaken lossen we dan direct voor u op.

Wilt u een officiële klacht indienen? Om u te verzekeren van een goede afhandeling van uw klacht heeft AB Oost een duidelijke klachtenprocedure. AB Oost beschouwt klachten als een uitgelezen kans om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren, zodat we u als klant beter kunnen adviseren. U kunt uw klacht hieronder digitaal versturen. De klacht komt dan automatisch terecht bij de Vestigingsmanager in uw regio.

Klachtenformulier